>

Atv Uzun Hikaye Dizisi Ne Zaman Başlayacak? Uzun Hikaye Oyuncul

70'li yılları anlatacak dönem dizisinde İmirzalıoğlu'na anne olduktan sonra setlerden uzaklaşan Bergüzar Korel ile usta oyuncu Çetin Tekindor eşlik edecek. Dizinin çekimlerine önümüzdeki günlerde başlanacak. Tuba Büyüküstün'ün ikizleri Toprak ve Maya'nın biraz daha büyümesini beklediği için yer alamadığı projede Bergüzar Korel oynayacak. Ay Yapım'ın yapımcılığını üstlendiği diziyle prensipte anlaştı. Bölüm başı ücretinin 35 bin TL olduğu konuşulan Korel, tatil dönüşü projeyle ilgili son görüşmelerini yaptıktan sonra sözleşmeyi imzalayacak. Senaryosunu Sema Ergenekon ile Eylem Canpolat'ın yazdığı dizi atv'de seyirciyle buluşacak.
Sponsorlu Bağlantılar

SON Dizisi 1. Bölüm, Son Dizisi Hakkında

  Sıra dışı anlatımı ile dikkatleri çeken Son dizisi, birbirinden bağımsız gibi görünen olayların sondan başa doğru anlatımıyla bir hayli beyin yorucuydu. Dikkat ve sabrın yanında ilk bölmün son 15 dakikasına kadar izleyicilerin bir bölümü için dizi sıkıcıydı... Sabah gazetesi televizyon eleştirmeni Yüksel Aytuğ da son 15 dakikaya kadar "Ne olur artık bir şeyler olsun" diyerek sıkıntıdan patladığını belirtiyor. Dizinin yapımcısı Kerem Çatay, ilk bölümün sadece kısa bir giriş olduğunu hikayenin ve dizinin ilerleyen bölümlerinde büyük uçurumların gözler önüne serileceğini söylüyor. Twitter'da "Son" dizisi için ne dediler? ebrukeyEbru Key---Atv'nin yeni dizisi SON muhtesem basladi. Umarim ezel gibi sacmalamaz. klavoozibrahim kılavuz #son dizisi gayet güzelmiş.. tavsiye edilir Hurdaci_AyselHurdacı Aysel Dün akşam SON dizisi neydi öyle yaa mükemmeldi gerçekten çok başarılı.Nehir Erdoğan oyuncukukta yardırmış... CelilSadkcelil sadık Son dizisi başarılı baya güzel olmuşşş KadinOzeldirKadınlara Özel Son dizisi ezber bozacak gibi gözüküyor Atv'nin yeni dizisi "Son" için twitter takipçilerinden "Ezel'in benzeri, Ezel'in devamı...vs." gibi yorumlar geliyor...bryavuzebru yavuz ATV nin yeni dizisi #son ilk bölüm itibariyle beğenildi.2.bolumu izletmek icin merak yarattı. @ErknCan naccm_nazım şu anda merak ettiğim tek bişey varsa oda son dizisi.bu akşam o kadar konuşulduki beğenmeyenide göremedim ben.şimdi izliyeyim bakalım. mserdarkilicm serdar kılıç Atv'deki Son dizisi Ezel'in devami degil mi ? Yok yok kesin devami. gulhantekingülhan tekin "Son" dizisi beni heyecanlandırdı. Umarım dizi d&...
Sponsorlu Bağlantılar

Polat Yeni İmajı! İşte Polat Alemdar'ın Yeni İmajı!

işte Polatın Yeni İmajı! POLAT ALEMDAR Yeni Sezona yeni İmajıyla geliyor! Kurtlar vadisi Pusu'nun yeni sezon fragmanı yayınlanmaya başladı! Polat Alemdarın İmaj değişikliği ilk olarak en  göze çarpan değişiklik olarak görüldü! - > Polat Alemdar'ın yeni imajın beğendiniz mi? Yorum olarak ekleyebilirsiniz..
Sponsorlu Bağlantılar

Kuzey Güney 2. Bölüm Özeti, Kuzey Guney 2. Bölümde Neler Oldu?

  Kuzey Güney dizisi daha ilk bölümüyle herkesi ekrana kilitlerken 2. bölümü merakla beklenmekte.. Burada ailesiyle bağları kopmuş ve sevdiğini abisiyle kabullenmekte olan bir vucut görüyoruz.. Düşündüğümüzde öyle şeyler yaşayan birini gerçekten -kıvanç tatlıtuğu- Ruh hastası olarak kabul edebiliriz.. Haklı olarak aksilik terslik psikopat olacak yani... Ah behlül aşkı memnu da neler çektirdin bize:) Şimdi karşımıza böyle psikopat çıkınca insan ister istemez tırsıyo senden:) 14 eylül çarşamba günü 2. bölümüyle ekranlara gelecek olan dizinin yayınlanan 2. bölüm fragmanlarının özeti şöyle : Kuzey sağlık sorunlarından dolayı askere alınmaması sebebiyle büyük bir moral bozukluğu içerisindedir.Geçmişte yaşadığı olayların etkisinden kurtulmak için babasının fırınında çalışmaması gerekmektedir.Kuzey farklı şekilde para kazanma yöntemini seçer ve üzerine bashis oynanan sokak dövüşlerine katılmaya başlar.Bu Arada Kuzey Ve Cemre arasında 2. bölümde birbirini yaklaşmalar olacaktır.Güney ise hem Kuzey’e olan vefa borcunun verdiği yükle hareket etmekte hemde Çalıştığı yerdeki patronunun kızıyla yakınlaşmakta Bu arada bir dost, Cemre'ye tüm gerçekleri söyleyecektir.
Sponsorlu Bağlantılar

MATRİX 4-5 Geliyor ! Matrix 4 Matrix 5 Yolda..

Matrix serisi devam ediyor. Keanu Reeves, Matrix 4 ve 5’in serinin yaratıcıları Wachowski Kardeşler'in senaryoları tamamladıklarını söyledi. Hollywood'un yıldız oyuncusu Keanu Reeves, Londra'da bir okulda katıldığı söyleşide Matrix hayranlarını sevindirecek bir haber verdi. Devam filmi niteliği taşıyan Matrix 4 ve 5’i de serinin diğer filmleri gibi Wachowski Kardeşler tarafinden senaryolarının tamamlandığını belirtti. Reeves ayrıca böyle bir proje gerçekleşirse yeni 'Matrix'in 3D teknolojisiyle çekileceğini açıkladı. Reeves ayrıca Neo olarak geri dönmekten heyecan duyduğunu söyledi ve yeni filmdeki sahnelerin ilk Matrix’te olduğu gibi aksiyon tarzında devrim yaratacağının sözünü verdi. 
Sponsorlu Bağlantılar